Select language:
Svenska   Dansk


Interactive   » Introduction

  Online Postcards
  » Pick up a card
  » Send a card

  Monthly Poll
  » Enter current poll
  » View previous polls

  Charts
  » Album Charts
  » Single Charts
  » Musicvideo Charts
  » Song Charts
  » Remix Charts

  Live Chat-room
  » Login
  » Register your nick

  Mailinglist
  » Sign up
  » Member service
  » View memberlist

  Message Board
  » Board rules
  » Enter board

  Guestbook
  » View guestbook
  » Sign guestbook


Interactive  [Message Board]
Back to entries
Author Subject:  Til kamp for koncert i DK!
R.M.L.
Registered User
Post: 42
Profile Visit homepage Posts
Posted 02-09-02 - 04:38 AM
Nu er E-types Euro4Ever touné i Sverige ovre og det blev ikke til en tur omkring det danske DESVÆRRE :(
Men jeg har jo været så heldig, at opleve/møde og tale med ham i Sverige til hele 2 KANONE koncerter, og jeg vil glæde mig utrolig meget til næste tourné!!!

Nu er det bare det, at kunne vi danske fans så påvirke de rigtige instanser, så kan det jo være at vi kan få E-type omkring Danmark og give koncert på næste tourné!!! Det vil da være DEJLIGT!!!

Så danske fans...hvad siger I??? Er det værd at prøve???

1st Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 145
Profile Visit homepage Posts
Posted 02-09-02 - 04:57 AM
Tja, jeg kan jo kun sige, hvad jeg hele tiden har prædiket om her på hjemmesiden ... idet vi jo er en dansk hjemmeside, så er det jo klart, at vi helst ser en masse promotion i det danske, men da det ikke er lykkedes, så må det jo vel være op til de danske fans at få det gjort!

Men spørgsmålet er jo om der virkelig ER nok danske fans derude, der virkelig VIL det her eller om der simpelthen bare ikke er noget marked for E-type her ... jeg synes personligt, at det er for ringe, at E-type ikke er særlig populær blandt de danske fans, da jeg stort set INTET hører fra danske fans!!! Så please ... Wake up and smell the coffee!!!

Vil vi gerne have en E-type koncert i Danmark??? Hvis ja - så skriv et svar her, så vi kan få snakket videre om det, og så vi kan prøve at påvirke de danske spillesteder til at booke E-type!! Vi har virkelig brug for det her!!!

Få indflydelse og giv jeres besyv med!! Vi må jo forsøge med de midler vi har tilgængelige!


/// Morten (NetRoam)
webmaster
2nd Reply
R.M.L.
Registered User
Post: 45
Profile Visit homepage Posts
Posted 12-09-02 - 08:03 PM // Updated 12-09-02 - 08:05 PM
Alle danske fans!!!

Så er det op på barrikaderne!!! De der har læst EDK nyhederne vil nu vide, at der er mulighed for en lille klub koncert tourne i det svenske...og hvis vi danske fans nu stod sammen med næsen vendt på Sverige, og skreg alle sammen "E-type, come to Denmark, we want you!!", så vil han helt sikkert lytte og slå et smut forbi det danske på vejen!!!

Men det kræver altså. at der er flere danske fans, som kommer ud af starthullerne!!! '

Jeg må sige, at jeg er meget skuffet, at ikke éen har ulejliget sig til at besvare NetRoams pæne opfordring...det er virklig for ringe!!!!

Vil vi danskere have E-type eller ikke???

R.M.L.

Back to entries

 
Go to top of page