Select language:
Svenska   Dansk


Interactive   » Introduction

  Online Postcards
  » Pick up a card
  » Send a card

  Monthly Poll
  » Enter current poll
  » View previous polls

  Charts
  » Album Charts
  » Single Charts
  » Musicvideo Charts
  » Song Charts
  » Remix Charts

  Live Chat-room
  » Login
  » Register your nick

  Mailinglist
  » Sign up
  » Member service
  » View memberlist

  Message Board
  » Board rules
  » Enter board

  Guestbook
  » View guestbook
  » Sign guestbook


Interactive  [Message Board]
Back to entries
Author Subject:  Nyt Album?!
BlackBear
Registered User
Post: 1
Profile Visit homepage Posts
Posted 07-01-04 - 01:58 PM
Nogen der har en anelse om hvonår det nye album kommer ud?.. :) Ser meget frem til det!!

E-type forever!!
1st Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 254
Profile Visit homepage Posts
Posted 09-01-04 - 03:39 PM
Jeg har hørt tale om foråret og det er nok noget i retningen af marts/april måned ... Hans første single er i øjeblikket ved at blive produceret, og han skal deltage i svensk melodi grand prix med den til februar i Göteborg, så det er med at følge med i, om det går ham godt i det :D

Dejligt at se en dansk fan, der skriver i forummet - det er ikke så tit, det sker! Tak for det ;)

Med venlig hilsen

/// Morten
webmaster


E-TYPE Forever indeed!
2nd Reply
Jingelboy
Registered User
Post: 3
Profile Visit homepage Posts
Posted 29-02-04 - 11:38 PM
ja vi glæder os til det udkommer -men bare de dog vil lave en DVD også -det kunne være super COOL!!!
3rd Reply
Stingbat
Co-webmaster
Administrator

Post: 55
Profile Visit homepage Posts
Posted 01-03-04 - 01:13 AM
Det er jo ikke til at vide endnu, hvad der kommer til at ske fremover - men vi har da lov at håbe :)

Vi venter også spændt herfra crewet...

Der kommer dog nok til at gå et lille stykke tid, indtil at den nye single samt album er blevet released, og ikke mindst til at det svenske Melodi Grand Prix er vel overstået... Også spændende hvad resultatet bliver ;-)
4th Reply
BlackBear
Registered User
Post: 2
Profile Visit homepage Posts
Posted 21-03-04 - 08:21 PM
Heh.. nu er det her :) Har bestilt det!!!
5th Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 267
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 12:29 AM
Yeps - har jeg også - glæder mig godt nok til at få det hørt inden længe. Det rygtes jo til at være hans bedste album til dato, så jeg håber da meget på, at det er sandt :D

/// Morten
wm
6th Reply
BlackBear
Registered User
Post: 4
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 12:49 AM
Jah!! Så kunne det måske være at Boogie tar' sig sammen, og gør lidt for e-type i Danmark, så vi ikke bare er de få rå fans, der får lov til at få del i den kanon fede musik.. Håber seriøst at bølgen Angels Crying havde med sig, kommer igen!! :D. Efter at ha' hørt Paradise kan jeg kun sige at mine forventninger er MEGET høje, men på den anden side, så har e-type jo aldrig skuffet mig endnu! ;)
7th Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 268
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 12:57 AM
Næ, E-type har nu heller aldrig skuffet mig overhovedet - men du har ret i, at Angels Crying bølgen gik højt i Danmark med en masse visninger i Puls - og på sin vis også Here I Go Again blev vist meget - men det var som om bølgen gik fuldkommen væk, da Princess of Egypt blev udgivet - og vi har stort set ikke set noget til ham i Danmark med Euro IV Ever albummet, og det er jo bare hamrende synd!

Hvis vi dog bare kunne få ham promoveret på en ordentlig måde i Danmark og få ham ind i varmen ved festivalarrangører - så vil interessen forhåbentlig blive større blandt de danske fans (som nok ikke ved de er fans - endnu) :D

Vi må bare håbe!
8th Reply
BlackBear
Registered User
Post: 5
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 01:11 PM
At forestille sig e-type i Danmark kunne få mig til at bestille en billet til pågældende festival med det samme! :D.. Jeg tror du har ret i at der findes e-type fans derude som bare ikke ved de er det endnu, og hvad jeg har lagt mærke til er at de danske brugere her på sitet er overraskende "gamle". :) Det kunne jo tyde på at vi mangler promovation i DK, for dem under 20 kender nok ikke i så høj grad til det e-type har præsteret. Man kunne jo altid håbe på at der engang blev basis for at de danske fans kunne mødes, evt. i forbindelse med en koncert, så man ku' få sparket gang i interessen! x:) Jeg ville i hvert fald støtte op om et sådan projekt!
9th Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 269
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 01:31 PM
Ja, det er faktisk utroligt at se, at de fleste danske fans her på siden ikke just er af den yngre generation, men jeg har det også bare sådan, at får vi lokket en festival til at booke E-type, så er der jeg der FLUKS med det samme - det var jeg også dengang han kom til Skanderborg Festivalen, men ingen af festivalerne har siden hen skulet i hans retning - men forhåbentlig kan vi få ham til Danmark igen snart - og du har ret - det kunne være rigtig fedt, hvis man kunne lave en dansk E-type fan kultur til sådan et arrangement, men problemet er altid bare - hvordan og hvorledes det skal arrangeres - hvad der skal laves, hvor det skal foregå henne osv. osv.
Men det er da fedt at høre, at du vil støtte op om sådan et projekt, hvis det skulle blive til noget - vil ihvertfald meget gerne have gang i interessen - især nu hvor der snart kommer nyt album osv. - men vi må jo se hvad der sker!
10th Reply
BlackBear
Registered User
Post: 6
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 02:00 PM
Jeg tror i første omgang det handler om at gøre opmærksom på interessen i medierne. Et mere aktivt dansk forum her på siden, vil nok også hive besøgstallende i vejret, og dermed øge interesse. Jeg skal i hvert fald nok prøve at bidrage med indlæg hvis det er. :)
Problemet er nok at mange ser euro-generen som noget der var på toppen midt og sidst i 90'erne, og nu er erstattet af bløde boybands og R'n'b og hip hop. Gigi' A. har jo heller ikke haft større succes med sit sidste album. Vi må jo bare bevise at det ikke er sandt ;).. Når jeg har spillet e-type for mine kammerater og venner får jeg ofte en ofte en positiv feedback fra dem, så jeg tror genren ligger og ulmer hos mange, et eller andet sted! Desværre bestemmer medierne stort set hvad der er på mode at høre, og så længe man ikke har støtte der, vil der ikke komme en større fan-skare...
11th Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 270
Profile Visit homepage Posts
Posted 22-03-04 - 02:40 PM
Du har ret i, det kræver en voldsom interesse i medierne, for ellers er man doomet. De bestemmer nemlig i allerhøjeste grad hvad der er in for tiden - bare se Boogie - de spiller jo kun r'n'b og hiphop for tiden, fordi det er trenden, og jeg forstår virkelig ikke, at de bliver ved med at føje alle de hiphoppere og r'n'b wannabees inde på boogie.dk, som hele tiden vil høre på det bras. De bør da tænke på, at der er mange andre genrer derude, der er værd at høre på, og så må de indimellem eksperimentere og prøve at spille andre videoer end bare det, de ved, er en succes. Forstår dem virkelig ikke!

Håber da ihvertfald at hvis vi kan få gang i de danske fans, at vi så også kan få promoveret E-type mere i det ganske danske land - men jeg tror nu ikke, at vi kan få fat i de gængse danske fans uden promotion på TV. Og bede Universal Music om at lave en TV-reklame med E-type's nye album er vel snart også spildt arbejde, for de koncentrerer sig åbenlyst om "de sikre artister" (de store) samt danske artister - E-type er nok for "risky" for dem.

Men vi må jo håbe på det bedste mht. at få spærret øjnene op for E-type's musik i danskernes øjne
Back to entries

 
Go to top of page