Select language:
Svenska   Dansk


Interactive   » Introduction

  Online Postcards
  » Pick up a card
  » Send a card

  Monthly Poll
  » Enter current poll
  » View previous polls

  Charts
  » Album Charts
  » Single Charts
  » Musicvideo Charts
  » Song Charts
  » Remix Charts

  Live Chat-room
  » Login
  » Register your nick

  Mailinglist
  » Sign up
  » Member service
  » View memberlist

  Message Board
  » Board rules
  » Enter board

  Guestbook
  » View guestbook
  » Sign guestbook


Interactive  [Message Board]
Back to entries
Author Subject:  Star
BlackBear
Registered User
Post: 13
Profile Visit homepage Posts
Posted 26-01-05 - 05:46 AM
heh.. Kom lige til at lytte tilbage i de gamle albums, og fik et glædeligt gensyn med: "Star", på "Last man Standing".. :) Sy's bestemt det er et af de lidt oversete numre, men det kan jo ske når E-Type laver så meget godt..

m.h.t. Stingbat's forslag en dansk e-type fest, vil jeg da først sige at jeg er frisk, men mon ikke tilslutningen desværre vil blive lidt vag :(..

*Keep up the EuroRythem*
1st Reply
BlackBear
Registered User
Post: 14
Profile Visit homepage Posts
Posted 26-01-05 - 05:56 AM
LOL.. nu sidder jeg og bliver distraheret.. :D Mente Time fra det samme album.. men Star er nu osse ok :P
2nd Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 351
Profile Visit homepage Posts
Posted 26-01-05 - 08:37 PM
Nu er det så sådan, at Time er fra Euro IV Ever albummet men skidt nu med det - det er en rigtig god sang indeed - synes også at Will I See You Again er en meget overset sang - en sang der klart er i min top 3 :)

Du har ret i, at en dansk E-type fest vil være fed, men at tilslutningen vil være noget minimal. Du kan jo se hvor mange danskere der rent faktisk skriver her i forummet - kun dig og så os administratorer - og det holder jo ikke! Hvis vi dog bare kunne få budskaber ud til det danske land for at få E-type fans frem, så vil det jo være rart. :)
3rd Reply
BlackBear
Registered User
Post: 16
Profile Visit homepage Posts
Posted 26-01-05 - 11:54 PM
ja.. fik rodet godt og grundigt rundt i titlerne der.. :) Star er jo ikke ligefrem det fedeste nummer :P

jaah ærgeligt at vi ikke kan samle en større flok, men Euro har jo en større downperiode på den danske musikscene.. men så må vi jo nok nøjes med at være de få rå! ^^
4th Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 353
Profile Visit homepage Posts
Posted 27-01-05 - 00:01 AM
Jeg synes nu nok at Star er en ret fed ballade, men det er selvfølgelig ikke en typisk E-type dance-sang, men en typisk E-type ballade i still med I'll Always Be Around m.fl. ;)

Tja - vi bliver nok nødt til at være blandt de få rå for en stund endnu - medmindre vi på en måde kan få hevet i nogle tråde og få overbevist nogle folk om at få hentet E-type til Danmark til en koncert et sted. Evt. en af sommerfestivalerne - men det kræver jo nok lidt i budgetkassen at få E-type til DK, men det kunne da være alt for fedt at få ham hertil, hvor han ikke har været siden Skanderborg Festivalen i 1999 :)
5th Reply
BlackBear
Registered User
Post: 17
Profile Visit homepage Posts
Posted 27-01-05 - 00:05 AM
mm.. 2005-turneen er vil ikke offentligjort..?! hvis E-Type skulle komme til en af de danske festivaller må du lige få slået et stort opslag op, så der kan komme en flok fanatiske fans med til at sætte stemningen :D..
6th Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 354
Profile Visit homepage Posts
Posted 27-01-05 - 00:10 AM
Der er intet nyt om nogen turné for i år, og jeg tvivler på, at han drager ud på turné i år heller, for han har jo ikke just noget nyt materiale at byde på, og han plejer jo først at lave et album og så drage på turné. Dog er der en stor mulighed for, at han til juni måske skal spille en koncert i Holland, hvilket kunne være en fed mulighed for ham - også for at kunne få sig et større navn ude i Europa.

Vi må krydse fingre for det :)

Men mht. koncert i DK, så skal der nok mere til at få ham hertil end som så - der skal stort pres på festivalerne og ikke kun fra én side men fra flere sider - men tro mig - skulle han komme til DK så kommer der store nyheder op herinde :D
Back to entries

 
Go to top of page