Select language:
Svenska   Dansk


Interactive   » Introduction

  Online Postcards
  » Pick up a card
  » Send a card

  Monthly Poll
  » Enter current poll
  » View previous polls

  Charts
  » Album Charts
  » Single Charts
  » Musicvideo Charts
  » Song Charts
  » Remix Charts

  Live Chat-room
  » Login
  » Register your nick

  Mailinglist
  » Sign up
  » Member service
  » View memberlist

  Message Board
  » Board rules
  » Enter board

  Guestbook
  » View guestbook
  » Sign guestbook


Interactive  [Message Board]
Back to entries
Author Subject:  Video!
BlackBear
Registered User
Post: 18
Profile Visit homepage Posts
Posted 06-04-05 - 05:16 AM
Faldt lige over et sted på nettet hvor man kan se Euro-videoer.. Osse E-type.. :D 7-8 stk. Sjovt nok at se dem igen.. godt nok ringe kvalitet.. men hva! :)
http://www.eurodancehits.com/video/d-e.html <- en af de nederste..
1st Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 357
Profile Visit homepage Posts
Posted 08-04-05 - 01:12 PM
Ja, det sted kender jeg faktisk godt til - og du har ret i, at det er ret ringe kvalitet, så derfor jeg ikke lige har brugt linket før. Det er vel ca. samme kvalitet som vores videoer er - dog har jeg planer om med den nye version af hjemmesiden at få lavet bedre versioner af videoerne - måske kun tilegnet community medlemmer :) Lyder det som en idé?

Har du ellers andre ideer til ting, der kunne forbedres, tilføjes eller noget? :)

/// Morten
webmaster
2nd Reply
BlackBear
Registered User
Post: 19
Profile Visit homepage Posts
Posted 13-04-05 - 04:46 AM
Uhhh.. lyder godt.. :)
Er der nogen smagsprøver på det nye design, og hvornår kan man forvente det kommer..?
Men ja.. En god slant lir til medlemmer ville da ikke være at kimse af.. :D
Nu ved jeg ikke hvordan det er med rettigheder og sådan, men nogen streams af videoerne ville da være fedt.. Hmm.. skal nok vende tilbage hvis jeg kommer i tanke om nogen idéer.. måske kunne man udvide medlemssiden så man kunne få mere info om brugerne.. altså med billeder o.s. noget.. ku måske styrke aktiviteten, hvis det blev lidt mere personligt.. ;) Bare et forslag..
3rd Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 358
Profile Visit homepage Posts
Posted 13-04-05 - 08:22 AM
Selve designet er allerede fastlagt og enkelte undersider er begyndt at tage form - f.eks. er ideen til ny udformning af diskografien så småt udarbejdet - mangler selvfølgelig bare at få tilføjet det hele til en database og udprogrammeret også.

Der vil nok gå lidt tid endnu før det kommer, da tiden til at komme videre med designet er ret begrænset i disse dage, men jeg håber da på, at vi kan få kæmpet os igennem til at få lavet det hele til engang i sommer eller i værste fald til efteråret. Men man kan aldrig forudsige hvordan det kommer til at gå. Designet har været på vej i 2-3 år efterhånden med mere eller mindre designmæssige ændringer, så vi må se hvad der sker.

Umiddelbart har jeg valgt ikke at fremvise smagsprøver på det nye design til brugerne, da jeg helst gerne vil lade det være en overraskelse for brugerne, når de får det nye design at se. Det kan måske være, jeg/vi holder brugerne orienterede om processen i det hele dog :)

Jeg har det nemlig også sådan, at der virkelig skal være en grund til at være medlem af communitiet. Lige nu er der jo kun de ekstra features, at man har intern mail, registreret brugernavn til chat samt mulighed for at skrive i forummet og modtage nyhedsbrev. Det er jo ikke ligefrem de fedeste features at tilbyde, hvis man gerne vil have folk til at registrere sig. Mange fans undlader vel at registrere sig fordi det er for bøvlet og de ikke kan se det er nødvendigt, når de alligevel får alt det ud af siden, de vil have. Derfor søger jeg med lys og lygte efter ideer til at gøre communitiet mere attraktivt at melde sig til, så folk også kan få lidt ud af det. F.eks. med bedre kvalitetsvideoer, udvidet profil med billeder - og har lidt andre ideer jeg pusler med, som lige skal praktiseres :) Så any ideas er velkomne :)
4th Reply
BlackBear
Registered User
Post: 20
Profile Visit homepage Posts
Posted 14-04-05 - 09:12 AM
Lyder bare godt.. can't wait.. ;)
Back to entries

 
Go to top of page