Select language:
Svenska   Dansk


Interactive   » Introduction

  Online Postcards
  » Pick up a card
  » Send a card

  Monthly Poll
  » Enter current poll
  » View previous polls

  Charts
  » Album Charts
  » Single Charts
  » Musicvideo Charts
  » Song Charts
  » Remix Charts

  Live Chat-room
  » Login
  » Register your nick

  Mailinglist
  » Sign up
  » Member service
  » View memberlist

  Message Board
  » Board rules
  » Enter board

  Guestbook
  » View guestbook
  » Sign guestbook


Interactive  [Message Board]
Back to entries
Author Subject:  Træf..
BlackBear
Registered User
Post: 38
Profile Visit homepage Posts
Posted 28-03-06 - 06:04 AM
Jeg ved godt vi har prøvet det før.. men op til det nye album synes jeg altså vi skulle prøve at arrangerer et eller andet form for træf.. :) Ved godt vi ikke er ret mange i DK.. men så måske dansk svensk.. hvad med at arrengerer en tur til release party når E-type engang kommer så langt, med efterfølgende fest? :D
I hvert fald synes jeg vi har manglet en www.e-type.dk event.. :) Hvis det blev offentliggjort i god tid på sitet kunne man jo måske lige frem håbe på der blev stor tilslutning fra de nærtliggende lande.. :) Synes da i hvert fald det er noget du skal have i baghovedet når du er ved at med det nye site NetRoam..
Held og lykke forresten med at få det hele fixet..
1st Reply
angel-ique
Registered User
Post: 1
Profile Visit homepage Posts
Posted 31-03-06 - 09:58 PM
jeg er med på den:)
2nd Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 373
Profile Visit homepage Posts
Posted 04-04-06 - 09:01 AM
Hejsa!

Først og fremmest - velkommen til siden, Angel-ique. Dejligt at se nye danskere, der også er aktiv i forummet :)

BlackBear: Jeg har faktisk før overvejet noget i stil med et træf eller en form for fest, hvor hovedtemaet selvfølgelig er om E-type, men der har aldrig været den store tilslutning til det. Det ville helt sikkert være fedt, hvis man kunne arrangere et eller andet i den stil, men det kræver selvfølgelig mange flere interesserede i det. Udover det så er jeg ikke just den store festplanlægger, så jeg vil ikke ane hvor man skal begynde, og hvor man skal starte.

Mht. tur til release party så vil det uden tvivl være en stor ting. Jeg har været med til release party de seneste 2 gange, han har udgivet album, og det har været en stor oplevelse hver gang. Desværre har det indtil nu kun været muligt for visse udvalgte personer at komme med, da det for det meste er en fest for E-type's venner og bekendte, pressefolk, andre kendisser og ellers de feststemte svenskere, der tilfældigvis kunne komme ind den aften. Det vil selvfølgelig være fedt, hvis man kunne arrangere noget i den stil - det vil dog bare kræve, at de personer der skal eller må komme med, skal rejse til Stockholm, da det er der, festen afholdes. Dette er så endda ofte på en hverdag. Sidst var det vist en onsdag eller torsdag aften.

Men er der ideer til et træf - evt. hvor det kan afholdes - hvordan vi kan markedsføre det for den danske omverden så flere fans kan hoppe på vognen osv. - så hører jeg gerne om det :)

/// Morten
webmaster
Back to entries

 
Go to top of page