Select language:
Svenska   Dansk


Interactive   » Introduction

  Online Postcards
  » Pick up a card
  » Send a card

  Monthly Poll
  » Enter current poll
  » View previous polls

  Charts
  » Album Charts
  » Single Charts
  » Musicvideo Charts
  » Song Charts
  » Remix Charts

  Live Chat-room
  » Login
  » Register your nick

  Mailinglist
  » Sign up
  » Member service
  » View memberlist

  Message Board
  » Board rules
  » Enter board

  Guestbook
  » View guestbook
  » Sign guestbook


Interactive  [Message Board]
Back to entries
Author Subject:  *Eurotopia* - Bedste?
BlackBear
Registered User
Post: 57
Profile Visit homepage Posts
Posted 20-11-07 - 11:58 AM
Åhh ja.. Så fik jeg hørt alle sangene igennem.. og og må indrømme jeg ikke er vildt imponeret.. Sy's det er et underligt valg af stilart.. Sy's ikke det er så fuldendt som de tidligere albums..
Anyway.. Et track der virkelig rammer mig er 'Tide'.. :) Virkelig et track der minder mig om de gode gamle dage og et af mine ynglingsnumre 'Time'.. Uhh.. for faen.. mere vokal fra Martin selv ku man godt ønske sig.. :(
1st Reply
NetRoam
Webmaster
Administrator

Post: 426
Profile Visit homepage Posts
Posted 25-11-07 - 08:46 PM
Det er selvfølgelig ærgerligt, at albummet er så kort som det er, men jeg kan skam godt lide albummet. Han udvikler sin stilart hele tiden, og jeg synes også, at det er en fed stil, han kører på albummet. Jeg tror dog, albummet kunne have været mere fuldendt, hvis han havde kunnet lave hans intro, outro og de 2 stille sange, som han proklamerede til release festen, at han ville have gjort, hvis ikke han havde brækket sin hånd.

The Tide er et rigtig fedt track sammen med bl.a. Last Day Alive og Make Us High. Men du har ret - hans vokal burde være mere fremtonet. Han synger f.eks. slet ikke på Make Us High og næsten ikke i To The Lions. :)
Back to entries

 
Go to top of page